ვაკანსია – ფინანსური მენეჯერის ასისტენტი

ვაკანსიის დასახელება: ფინანსური მენეჯერის ასისტენტი

მომწოდებელი: განათლების განვითარების და დასაქმების ცენტრი

სამუშაო ადგილი: ქუთაისი

სამუშაო საათები: 09:00-18:00 (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)

გამოქვეყნების თარიღი2022 წლის 2 თებერვალი

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადა: 2022 წლის 14 თებერვალი

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ცალკეული პროექტების ფინანსური ხარჯვის გეგმების მართვა (მიღება, კორექტირება, განხორციელების კონტროლი) ორგანიზაციის ფინანსური პოლიტიკისა და პროცედურების დაცვით;
  • ორგანიზაციის პირველადი საფინანსო დოკუმენტების დახარისხება და დაარქივება;
  • საბუღალტრო ოპერაციების აღრიცხვა სპეციალური საბუღალტრო პროგრამის ორისი (Oris) მეშვეობით;
  • დებიტორული და კრედიტორული დავალიანებების აღრიცხვა, მართვა და კონტროლი;
  • საქონლისა და მომსახურების შესყიდვების ორგანიზება და სათანადო დოკუმენტაციის მომზადება და მართვა;
  • საწვავის ხარჯვის ანგარიშის მომზადება პასუხისმგებელი პირების მიერ წარმოდგენილი საწვავის ხარჯვისა და განვლილი კილომეტრაჟების უწყისების საფუძველზე;
  • თანამშრომელთა ყოველთვიური დროის აღრიცხვის ფურცლების წარმოების მონიტორინგი და სამუშაოს დროის აღრიცხვის ერთიან ფორმაში ასახვა;
  • ორგანიზაციის აქტივების აღრიცხვა და მართვა;
  • საკუთარ პროფესიულ განვითარებაზე მუდმივი ზრუნვა.

 

    სავალდებულო უნარ–ჩვევების ცოდნა და გამოცდილება:

  • ბუღალტრული აღრიცხვის მეთოდებისა და პრინციპების ცოდნა;
  • პირველადი დოკუმენტაციის კლასიფიკაციის ცოდნა;
  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბუღალტრო პროგრამაში ,,ორისი (Oris)“;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Microsoft Word, Microsoft Excel);
  • ფინანსური მდგომარეობის ანგარიშგების მომზადების ცოდნა და გამოცდილება;
  • ინვენტარიზაციის არსის, სასაქონლო–მატერიალური აქტივების აღრიცხვის თავისებურებებისა პროცედურების ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებულობა და კომუნიკაბელურობა;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა და მიზანდასახულობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.

 

დაინტერესების შემთხვევაში: გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე/ავტობიოგრაფია) და სამოტივაციო წერილი, ელ-ფოსტაზე: admin@edec.ge „თემაში“ მიუნიშნეთ „ფინანსური მენეჯერის ასისტენტის“ ვაკანსია.

საკონტაქტო ტელ: 0431251330; 598 626297

საბუთების მიღება წარმოებს 2022 წლის 2 თებერვლიდან – 14 თებერვლის 18:00 საათამდე.

კანდიდატთა შერჩევის პროცესი ხორციელდება დისკრიმინაციის ყველა ფორმის აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ პირებთან, ვინც გაივლის შერჩევის პირველ ეტაპს და მიენიჭება კანდიდატის სტატუსი.

გთხოვთ გაითვალისწინეთ, რომ დოკუმენტების გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
2022  წლის 21 მაისს, ევროკავშირის მიერ მხარდაჭერილი პროექტის „სამოქალაქო საზოგადოების ინიციატივა“ ფარგლებში, განათლების განვითარების და დასაქმების ცენტრის (EDEC) და შიდა ქართლის რეგიონული ჰაბის –
დღეს, კიდევ ერთი წარმატებული დასაქმების შესახებ გიამბობთ. 22 წლის ანანო გუმბერიძემ პროექტის შესახებ მეგობრისგან შეიტყო, ქუთაისის დასაქმების ცენტრში მივიდა და დასაქმების კონსულტანტებთან გასაუბრება გაიარა.
ვაკანსიის დასახელება: საგურამოს შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ბავშვთა და პირთა დღის ცენტრის პედაგოგი ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: საგურამო მომწოდებელი: განათლების განვითარების და დასაქმების ცენტრი გამოქვეყნების თარიღი:  2022
Skip to content